Изборна любов

12 май 2013 г.

Мълчим си! Пред избирателната секция, аха да се сбием! Гласувахме! Първа аз, естествено! И нарочно ходех две крачки пред него, за да му покажа, че избора му е грешен!!! Защото ми писна, не от политиката, тя винаги ще си е политика – мръсна дума, а заради това да не се цени интелекта, а силовата харизма!!! Прибираме се, защото си мълчим! В колата всеки си слуша неговата музика – аз джаз, той хард рок! Спира в кварталния цветарски магазин, че и без друго пръстта ни у дома е малко за петуниите, обаче ме удря един мисловен флаш „Боже, представяш ли си, че толкова те обича, че е спрял, за да ти купи цвете?“ – Не, самоотричам се, глупости, викам си…толкова години…абсурд, та ние си мълчим и аха да си посегнем пред избирателната секция…Равних глава надясно, надух си Майкъл Бубле в ушите и неговата неотразима „Smile“ ме усмихва и нещо ме докосва нежно по голата част на ръката, обръщам се…цвете!!! Е, гербер, червен…ама цвете…гадината му с гадина!!! Ама сме си заедно :))) И си мълчим де 

Вашият коментар

