За „На изток – в рая“ на Изабела Шопова

Изабела

 

Бях толкова изненадана, че ми върна съобщението на лични в мрежата. И в същото това време реших да не се фукам на хората около мен и да си я изучавам чрез писанията й тайничко, обаче тя така увлекателно пише, че се разлива изпод заключените врати на егоизма ми и няма как-трябва да призная за нея. Пътеписите й са маняната на всяко бягство: от срещите ти с шефа, по време на оперативките, от досадата на възрастните ти родители, които са решили да се заемат с възпитанието на собствените ти деца, тъй като ти си с родителски дефицити по рождение, бягство от собствената ти претрупана адженда, която и без друго ще чака, изобщо толкова много бягство има в книгите й, че направо ще ти е нужен компас и брояч, за да се върнеш обратно. И най- продуктивното от прекосяването на нейното светоусещане – сега ми се пише повече от всеки друг път:)
И тъкмо съм си я открила, и днес докато качвах нашенският Еверест, чувам атестацията на една девойка за нейна творба: „ако не прочетеш „На изток – в рая“, не знам какво друго ти трябва да четеш изобщо… Тая мацка ти обяснява защо да живееш.“
Ей така, яхнал си предела на силите си по пътя към 2925 тия метър на Българията си и някой пак ти говори за нея.
Не съм вездесъща с писането на анотации за творби, но за тези, на които мнението ми е важно, моля, тя се казва Изабела Шопова. И не пише убийствено забавно! Просто те дръпва за ръката, иззад сценичните завеси на твоя живот, настъпва те по възприятията и започва шеметно да те гъделичка. А сега, НЕ ЧЕТИ и НЕ СЛУШАЙ!!!

6 thoughts on “За „На изток – в рая“ на Изабела Шопова

  1. Pingback: За “На изток – в рая” на Изабела Шопова | klementinasblog

  2. Тъй…:)…да видим…

    „маняната…“ – грозна дума.
    „адженда…“ – малко по-красива :).
    „атестацията“ – на персонал…, но на книга :).
    „убийствено забавно“ – хайде, по-бива :)).

    с обич 🙂 – (ама наистина :)),
    **

  3. Хей! Благодаря! това е супер мило и почти със сигурност незаслужено. Да не говорим пък, колко съм поласкана, че ми викат „мацка“ 🙂 Поздрави отдалече!
    Изабела

Вашият коментар

