Тост за Джоналд

„Джонаааалд, Джонааалд, къде си? Аха, ето къде си бил. Мама ли те сложи там?!.

Виж, Джоналд, днес е последният ден на мисията ми в гипс. Не се сърди, но днес ще се разделим. Аз не обичам вълнени чорапи. Слагах  те върху гипса, защото никой друг чорап не ставаше. Не е много вежливо да ти говоря това, но не искам да те лъжа. И все пак ти беше един очарователен вълнен чорап, Джоналд. Никога не се сприятели с гипса, но той и без друго е много твърд и не става за игра. Днес ще го нарисувам, да е поне цветен, докато умира.

Освен това, ти никога не се мръщеше, когато те носех сам, а на другия крак слагах друг тънък и цветен чорап, който обичах. Бяхте различни, но това не те дразнеше.

О, Джоналд, ти си един обратен чорап, все си обърнат, но ми стана симпатичен, защото дори ти дадох бонбон от месо и ти не гъкна и си остана истински вълнен чорап, дори когато те изпраха. Направи ми добро впечатление, когато мама ме хвана да си правя пируети върху гипса, тогава те натисках да си мълчиш и ти си мълча с мен, докато мина карането.

Хаха, сега спомняш ли си  това тъпо токче, което ми монтираха на петата. Ти, като истински приятел ми се надупчи, за да мога да оставям следи по паркета с токчето, които приличаха на усмивки. Нищо, че пак си го отнесохме.

Искам да ти благодаря, защото беше с мен, въпреки, че не исках.

Много си топъл и ми се налагаше по-често да дишам, а това не ми беше удобно, защото ми пречеше да говоря.

Беше с мен и на балета на лед, въпреки, че се срамувах от теб. Дори не ми се сърди, когато ти нищо не виждаше, защото трябваше да те държа отдолу, а моите очи виждаха всичко, но скъпи ми Джоналд, нали разбираш майка ми, която щеше да ми се кара, ако те бях качила на парапета на балкона, да гледаш с мен. Нищо не изпусна тогава, този балет беше лигав и никой нищо сериозно не направи, освен да се плъзга по леда и някъде да подскочи.

…тук си помълчаваме заедно и виждам в конците ти сълзичка, но ето на това място големите викат „Наздраве“!

О, Джоналд, благодаря ти!“

Вашият коментар

